سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  بازدید امروز: 2  بازدید دیروز: 4   کل بازدیدها: 16159
 
مهرگان
 
شکلات های رنگی
نویسنده: م.مهرگان(شنبه 85/12/19 ساعت 4:42 صبح)
 برق شکلات های رنگی درون جعبه به خنده اش انداخت جعبه را جلوش گرفتم و گفتم بردار مکثی کرد و یه دونه شکلات با روکش قرمز برداشت زرورق طلائی شو از توش در آورد و به باد داد .  لحظاتی مات به رقص رزورق در باد خیره شد و خندید بعد رو کرد به من و گفت حالا نوبت شکلاته یکی دو بار اونو بین انگشتاش چرخوند و بعد با باز کردن انگشتاش اونو رو زمین انداخت وقتی نگاه متعجب منو دید پاشو رو شکلات گذاشت لحظه ای بعد نگاهشو از خرده شکلاتها گرفت و به من انداخت و گفت : اینم غذای مورچه های بیچاره!!

نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
گنبد ناپخته
شکلات های رنگی

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| پیوندهای روانه ||
وبلاگ مهرگان نامه در انتظار نگاه پر مهر شماست [180]
در چند ثانیه برای وبلاگ خود لوگو بسازید [42]
اون بالا چیکار میکنی پسر ؟ (طنز تصویری) [48]
نظریه نسبیت اینشتین در مورد دین اسلام؟!! [42]
کتابی فوق العاده برای تقویت تمرکز [36]
(فلش ارث ) ساده ترین راه برای دقیقتر دیدن کره خاکی [69]
سفر به بهشت (طنز) [27]
برنامه جالب برای بالا بردن سرعت اینترنت شما [34]
قابل توجه ماشین بازها ...(سرگرمی)... [57]
اگر...اگر...اگر... [27]
تا مهرگان داریم به والنتاین نیاز نداریم... [36]
خطای چشم!!...(لطفاٌ صبر کنید تا تصویر کاملاٌ دانلود شود) [41]
هفت عادت مردمان شاد ... [38]
جدیدترین مدل کفش های پاشنه بلند ! [41]
شما بگوئید کدام یک احتیاج به کمک دارند!!؟... [52]
[آرشیو(25)]


|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
مهرگان
م.مهرگان

|| لوگوی وبلاگ من ||
مهرگان

|| لینک دوستان من ||
بازمانده
چهار دیواری
عسل گیسو
آلاچیق دوستی
روایت نیماد
داستانک های جیلیز
رامین 1800
چکاوک

|| اوقات شرعی ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو